Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Είδα την Παναγία και μου είπε: “Σήκω επάνω, είσαι καλά πλέον”

Μια νοσοκόμα σε μεγάλο Νοσοκομείο των Αθηνών, η Α. , διηγήθηκε στον π. Συμεών τον Αγιορείτη που εγκαταβιώνει στην Καλλιάγρα:

«Είχα σκλήρυνση κατά πλάκας και ήμουν στα πρόθυρα της παραλύσεως.

Οι γιατροί μου έδωσαν ένα μήνα άδεια. Ενώ ήμουν ξαπλωμένη στο κρεββάτι αλλά ξύπνια, βλέπω την Παναγία να μου λέγη: «Α, σήκω επάνω, είσαι καλά πλέον.


»Σηκώθηκα και την άλλη μέρα πήγα στην δουλειά μου στο Νοσοκομείο. Οι γιατροί όταν με είδαν τα έχασαν. Με εξέτασαν και με βρήκαν υγιή».

Ο π. Συμεών ρώτησε την Α. , σε ποιο τμήμα εργάζεται. «Είμαι στο νεκροτομείο», απάντησε. «Φέρνουν τους πεθαμένους και τους πετάν χωρίς σεβασμό. Τους παίρνω, τους πλένω, τους ντύνω , τους περιποιούμαι με πολλή αγάπη σαν δικούς μου ανθρώπους».

«Γι’ αυτό η Παναγία σε έκανε καλά», της είπε.

«Στην Παλαιά Διαθήκη η Τωβίτ όταν εύρισκε νεκρό, τον έντυνε και τον έθαβε. Γι’ αυτό του είπε ο Αρχάγγελος Ραφαήλ “σε προστατεύω”».

«Και εγώ», είπε κλαίουσα η Α. , «νιώθω μία προστασία επάνω μου».

Από το βιβλίο: “Ασκητές μέσα στον κόσμο”


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙ Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΒΟΗΘΑ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ,
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ,ΔΙΧΩΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ.

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΠΕΛΠΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΝ,ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ.
ΑΥΤΟ ΕΛΕΓΕ ΕΝΑΣ ΙΕΡΕΑΣ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΙΣΤΟΣ ,ΑΛΛΑ
ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ  ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΩΜΕΝΟΣ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.