Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ -ΑΠΟ ΜΠΛΟΓΚ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΑΤΑ



Στο παρόν μπλογκ έχουν παρουσιαστεί όλες οι προφητείες που αναφέρονται σε βιβλία για την εποχή της Κωνσταντινούπολης.Εχουν δοθεί και κάποιες επίκαιρες προφητείες από το Μπλογκ ΗΓΓΙΚΕΝ.Μετά από πολύ σκέψη ήρθε η ώρα να δώσω κάποιες προσωπικές μαρτυρίες που είχα από την ηλικία των 9 ετών μέχρι σήμερα[για 38 ολόκληρα χρόνια ακούω προφητείες].

Κάποιες είναι από απλούς ανθρώπους της δεκαετίας του 1970,οι οποίοι σήμερα δεν ζουν,και κάποιες από Γέροντες,σε Αθήνα-Πάτρα και Κέρκυρα.

Η πρώτη προσωπική μαρτυρία που είχα αφορά την Κύπρο και μου την είπε μια Μικρασιάτισσα τον Ιούλιο του 1974 τότε που έγινε η εισβολή στην Κύπρο από τους Τούρκους με τον Ατίλλα 1 και 2,μου είχε πει:

<<Μήπως τώρα είναι η ώρα να πάρουμε την Κωνσταντινούπολη;Ιερέας στο καράβι μας είχε πει ότι όταν οι Τούρκοι εισβάλουν στην Κύπρο,μετά θα ριχτούν στο Αιγαίο και θα πολεμήσουν με τους Ελληνες και μετά θα κατέβουν οι Ρώσοι και θα μας παραδώσουν την Πόλη>>

Η αείμνηστη Αγγέλα Μακαρονά[δεν ζει πλέον σήμερα]άκουσε αυτή την μαρτυρία από ιερεά στο καράβι ,τότε που με την Μικρασιατική καταστροφή το 1922 έφευγε πρόσφυγας σε μικρή ηλικία στην Ελλάδα.Την μαρτυρία την άκουσα τον Ιούλιο του 1974 στην Αθήνα.

Πριν λίγα χρόνια κουβεντιάζοντας με Γέροντα στο νησί της Κέρκυρας ρώτησα για την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο και αν μπορεί να ξανασυμβεί αφού έχουν περάσει πάνω από 35 χρόνια.Η απάντηση που πήρα είναι ότι<< όταν οι Τούρκοι θα εισβάλουν στην Κύπρο ,εδώ θα γίνει μερική επιστράτευση και η αντίσταση θα είναι γενναία.>>

 Γέροντας για το ίδιο θέμα μου είπε τον Αύγουστο ότι <<Η Tουρκία έπρεπε ήδη να έχει εξαφανιστεί από τον πλανήτη γιατί δεν είναι ευλογημένο κράτος.Ο πόλεμος είναι άσχημο πράγμα γιατί διαλύονται οικογένειες>>Σε επόμενη ερώτηση αν όταν γίνει η εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο μπαίνουμε στα γεγγονότα της Πόλης μου απάντησε:<<Ετσι είναι παιδί μου>>.

Για το πότε θα πάρουμε την Πόλη,την πρώτη μαρτυρία την πήρα από τον δάσκαλό μου στην 4η Δημοτικού[52ο Δημοτικό Αθηνών-Πλατεία Αττικής] όταν στο μάθημα της ιστορίας ρώτησε τους μαθητές της τάξεως γιατί εορτάζουμε την επανάσταση του 1821 στις 25 Μαρτίου αφού η επανάσταση ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 1821.Κανείς δεν ήξερε να απαντήσει και το μόνο γεγγονός που ξέραμε ήταν ότι τότε ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ευλόγησε τους μαχητές του Κολοκοτρώνη στον αγώνα τους και σήκωσε το λάβαρο της επανάστασης.

Η απάντησή του ήταν <<Γιατί στις 25 Μαρτίου θα πάρουμε την Κωνσταντινούπολη.>>.Στην Κέρκυρα κατά το έτος 2005  καλόγρια μου επιβεβαίωσε ότι 25 Μαρτίου θα μας παραδώσουν την Πόλη οι Ρώσοι.Προσοχή όμως σε καμμία μαρτυρία δεν έχει ειπωθεί χρονιά..Από προσωπικές μαρτυρίες έχω να καταθέσω ότι ο πνευματικός μου Παπα-Σκορδίλης[Θεός σχωρέστον γιατί δεν ζει αλλά δεν βρέθηκε και πουθενά το σώμα του για να ταφεί]το 1990 μου είχε πει ότι δεν θα γνωρίσω στην εποχή μου αντίχριστο ως πρόσωπο[άνθρωπο]αλλά ως αντίχριστο σύστημα.

Πριν 3 χρόνια περίπου όταν είχε γίνει ο θόρυβος με την αποχώρηση του Γράψα από ΓΕΕΘΑ,ρώτησα Γέροντα και μου είπε ότι έτσι έπρεπε να γίνει.Αργότερα όταν θα έχουμε πολιτικές εξελίξεις θα επιστρέψει ως ΥΕΘΑ.Οταν ξεσηκωθεί ο ελληνικός λαός--μου πρόσθεσε--τον Μητσοτάκη θα φωνάξει να τον κάνει...ένα κάτι...και το σταμάτησε γιατί μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο[δεν τον έχω σε εκτίμηση τον..γκαντέμη..παρόλα αυτά εμφανίζεται ακόμα στα κανάλια και πιστεύω ότι θα τον υποστούμε.]O ίδιος Γέροντας έχει αναφέρει ότι θα έχουμε τώρα δύο εκλογικές αναμετρήσεις και ακολουθούν τα γεγγονότα με τους Τούρκους.

Ιερέας στον στρατό[όπου ήμουνα υπεύθυνος στον Ιερό Ναό του στρατοπέδου στην Πάτρα]μου είχε πει το 1987 να μάθω να ξεχωρίζω τις προφητείες σε πολιτικές-οικονομικές-κοινωνικές-θρησκευτικές-πολεμικές για να ξέρω που περίπου βρίσκομαι.Ο αείμνηστος δημοσιογράφος Σαουσόπουλος μου είχε πει στην Αθήνα την δεκαετία του 70 ότι<< ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος θα γίνει όταν ενωθούν οι Γερμανίες[τότε ήταν η Ανατολική και η Δυτική]και θα διαλυθεί η Σοβιετική Ένωση.

Μου ανέφερε επίσης  από την Αποκάλυψη ότι θα είμαστε η πρώτη χώρα που θα βγεί από την Ενωμένη Ευρώπη[εκείνη την εποχή η Ελλάδα ετοιμαζόταν να μπει στην ΕΟΚ].Αλλη μιά κυρία Μπαμπούρη  στο όνομα, μου έλεγε για την περιοχή που έμενα τότε[Αγιος Παντελεήμονας Αθηνών]<<Να φύγεις από εδώ,να πάρετε σπίτι εκτός Αθηνών γιατί σε λίγα χρόνια η γειτονιά σου δεν θα μπορεί να κατοικηθεί από Έλληνες!>>[Σήμερα ο Αγιος Παντελεήμονας είναι άντρο λαθρομεταναστών και κάθε λογής φυλών κατοικούν εκεί]

Αυτές ήταν κάποιες βασικές από τις προφητείες που έχω ακούσει τόσα χρόνια,και παραλείπω για ευνόητους λόγους τα ονόματα των Γερόντων.

ΠΗΓΗ.............http://orthodoxathemata.blogspot.gr/2012/05/oi.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.