Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

ΘΑΥΜΑΤΑ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ

Ἐκ παραδόσεως γνωρίζουμε πώς ὄλοι οἱ Χριστιανοί ἔχουν κάποιον Ἄγιο προστάτη τους. Σέ προσωπικό ἐπίπεδο ὔστερα ἀπό 35 χρόνια ζωῆς διαπίστωσα ὄτι προστάτης τῆς οἰκογενείας μου εἴναι ἡ Ἁγία Εἰρήνη Χρυσοβαλάντου, μετά ἀπό ἀλεπάλληλα θαύματα σε ὅλα τά μέλη της. Ἀς τα πάρουμε με τήν χρονολογική σειρά, πολύ
ἐπιγραμματικά, γιά οἰκονομία χώρου. Τό ἔτος 1967 γεννήθηκε ἡ σύζυγός μου Μαρία με τήν Χάρη τῆς Ἁγίας, ὄμως τῆς ἔδωσε τό συγκεκριμένο ὄνομα ἡ μητέρα της. Ἡ Ἁγία περίμενε ὄμως τό τάμα της. Τό 1994 πού γεννήθηκε ἡ κόρη μας, ἀποφασίσαμε ὔστερα ἀπό θαυματουργική παρέμβαση τῆς Ἁγίας, να βαφτίσουμε το παιδί μας Χρυσοβαλάντου. Ἔνα ἄλλο θαύμα· τό 1983, ἐνῶ ὐπηρετούσα σε στρατόπεδο τοῦ νομοῦ Λαρίσης (στό Μηχανικό), κινδύνευσα νά τυφλωθῶ ἐξαιτίας ἔκρηξης σέ μπαταρία στρατιωτικού ὀχήματος, τή στιγμή πού τή δοκίμαζα ἄν ἔχει ῥεύμα. Μετά ἀπό συνεχῆ πλύση παρέμεινε ἔνα τσούξιμο στά μάτια, γιά παραπάνω ἀπό μία δεκαετία, ὄταν κοίταζα τό φῶς. Στή συνέχεια, τό ἔτος 1995, μετά ἀπό προσκύνημα στήν Λυκόβρυση στήν Ι.Μ. τῆς Ἁγίας Εἰρήνης καί ἐνῶ γιά πρώτη φορά ἀγοράσαμε τήν ξύλινη εἰκόνα τῆς Ἁγίας -πού ἀγιογράφησε ο ἀείμνηστος π. Γαβριήλ, Μητροπολίτης Κυκλάδων καί Νήσων-, κατεβαίνοντας την Λ. Κηφησσίας (στό ὔψος τοῦ νοσοκομείου 'ΥΓΕΙΑ) αἰσθάνθηκα κάτι νά φεύγει ἀπό τά μάτια μου. ἘΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ὌΤΙ Ἡ ἉΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Ἡ ΠΡΟΣΤΑΤΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΤΟΤΕ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.
undefinedὈσον ἀφορά την σύζυγό μου Μαρία καί το θαύμα τῆς Ἁγίας στήν ἀσθένειά τῆς (σκλήρυνση κατά πλάκας), ἀφού ἀπελπιστήκαμε ἀπό τούς νευρολόγους, μου ἠρθε ό λογισμός νά σταυρώνει με τό λαδάκι τῆς Ἁγίας , λίγο πρίν κοιμηθεί, τά πόδια της. Καί, ᾦ τοῦ θαύματος, μόλις τελείωσε τό μπουκαλάκι, μπορούσε να περπατάει κανονικά ἐνῶ πρίν αἰσθανόταν μουδιάσματα καί κράμπες.
Μόνον αὐτά γιατί τά ὐπόλοιπα τά ἔχουμε δημοσιεύσει στό περιοδικό τῆς Ι.Μονῆς τεύχη Νοέμβριος-Δεκέμβριος 1997 σελ.173 καί Μάιος-Ἰούνιος 2007 σελ. 71.

Ἁς εἴναι εὐλογημένο τό ὄνομα τῆς Μεγαλόδωρης Ἁγίας μας......
Ἐπίσης, στις δύσκολες ἠμέρες πού περνάει ἠ πατρίδα μάς, εὔχομαι ἠ Ἁγία Εἰρήνη νά εἰρηνεύει τήν ψυχή μας καί νά γαληνεύει τό πνεύμα μας..
Εὐχαριστώ γιά τήν φιλοξενία και ἠ Ἁγία νά σας ἀνταποδώσει πλουσιόδωρα το Θεάρεστο ἔργο πού ἐπιτελείτε.

Κρίκος Δημήτριος
Ἁναγνώστης
Βύρων Ἁττικής
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλικ εδώ γι

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2012/02/blog-post_1371.html#ixzz2Zi31HMAj

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.